........

tänka, göra och säga bra saker så kommer bra saker att komma till mig
tänka, göra och säga bra saker så kommer bra saker att komma till mig
tänka, göra och säga bra saker så kommer bra saker att komma till mig

finns ingen anledning att stirra upp sig inför förlossningen för min del...
är helt övertygad om att jag hade blivit "sjukare" om jag vetat att det va svininfluensan jag hade i somras. men nu fick jag provsvaren när jag redan var på bättringsvägen.
jag tror att mycket sitter i huvudet. om man tänker att saker ska bli sämre så blir de sämre... det kan ju inte bli bättre av att tänka negativa tankar, ellerhur?? så min förlossning kommer gå jättebra!
nu ringde nyss min bror och nojjade över havandeskapsförgiftningen haha. precis när jag sitter och skriver om att tänka positiva tankar. jag har inte ens tänkt på det sen jag va hos bm, och han blev värsta uppspeld haha.

var förbi hos lina en sväng idag, fick världens sötaste nalle, eller nallar, med filt till bebisen. självklart så när vi pratar om lina så hade hon köpt två, en rosa och en blå eftersom vi inte vet vad det blir. typiskt lina att köpa båda. "man kan aldrig ha för mycket saker, kläder och SKOR" tror jag är hennes motto.
de va iaf super mysiga och mjuka. tack lina :) bebisen kommer mysa fint!



nu ska jag packa den där jäkla bb väskan så det är gjort.
sen är det bara förlossningsplanen kvar. som vi iofs börjat på. vad ska man skriva egentligen...jag har inte så mycket förväntningar mer än att få ut en frisk bebis på mitt bröst.

just ja, på juldagen så testade vi att göra gipsavgjutning utav bebis magen :) gjorde ont som fan när den började släppa fast att jag smörjt in mig massor. men det va lätt värt det! vi ska göra en till, lite tjockare och när jag står upp för magen sjunker ju in när man ligger ner så den ser inte så stor ut. vi får hoppas vi hinner när niclas kommer hem från båten. och så ska vi ta fina bilder. tänkte även hinna med att ta bilder på magen med ida och hennes mage. hoppas vi hinner allt innan bebisen kommer :)


Kommentarer
Postat av: Tina S

Gör det ont att göra gipsgjutning? :O Det trodde jag inte faktiskt, men sen får ju endel mer hår på magen under graviditetn, det har inte jag som tur är, inte än ;:P



Nahh har börjat få vatten i benen med, låren absolut, men kan sitta rätt normalt än :P Så gör inte ont än, men det koemmer väl!



nja det blir middag hemma hos far idag! Orkar inte med folk som ska dricka och ha sig idag, så vi åker dit och tar att lugnt :D

Gott nytt år på dig pluffsan!!

2009-12-31 @ 13:41:30
URL: http://onodiginfo.blogg.se/
Postat av: Linda

Jo det är samma här, är i allafall början till det så ska ringa på måndag och få "plan" för nya tider på MVC den närmsta tiden.

Men är ju ändå i slutet nu och har 8 dagar till BF så det sätter säkert snart igång om kroppen mår allt för skit!

Gott nytt år :) Kraam

2009-12-31 @ 14:13:59
URL: http://liindatherese.blogg.se/
Postat av: lina

jo den va helt okej =)=) hehe

2010-01-06 @ 00:07:39
URL: http://broberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0