färdig jobbad .

för denna veckan. så himla skönt!
har haft värk i benen när jag suttit på jobbet  i några dagar och idag när jag kom hem så insåg jag varför... är ju jättesvullen! har tyckt att det har känts himla konstigt och underligt och så idag får jag se mina knubbiga svullna ben haha! får ligga med dom högt nu så att blodet får rinna tillbaka.

mäklaren ringde för en stund sen, visningen gick bra idag och två nya vill komma imorn och sen är det inbokad visning på söndag.
budgivningen är igång så nu väntar vi bara på att rätt person ska lägga rätt bud.
kommer kännas konstigt att någon annan ska bo här och att vi aldrig mer kommer bo här. vi ska börja ett nytt liv i en ny lägenhet och det ser jag självklart fram emot men jag kan inte hjälpa att känna mig lite uppgiven när jag tänker på hur mycket glädje och kärlek detta hemmet har gett mig.
från första minuten så trivdes jag här. i den hemliga världen utan förpliktelser eller måsten. det var min fristad som utvecklades till mitt hem.
är väl därför det har varit så svårt att inse att 40 kvadrat är förlitet för vår blivande familj.
nu går vi mot andra tider och jag är faktiskt väldigt glad över att vi har hittat en så fin lägenhet i det området som vi vill bo i. och att vi kommer ha ett barnrum! där man kan stoppa undan alla leksaker osv. och en klädkammare så vi båda får plats med våra kläder! kommer bli hur skönt som helst. fast vi måste köpa en garderob till och ha i sovrummet.
och äntligen kommer vi få plats med en större tv så niclas kan se gubbarna när han spelar fifa :)

ska vila en stund innan halv åtta hos mig. som för övrigt inte alls va underhållande denna veckan. tråkigt karaktärer.

Kommentarer
Postat av: jenny

jag födde vår dotter på helsingborgs bb.

där fanns bindor i olika storlekar (superduper blöjsize till vanlig normal) o där fick jag även amningsnappar o en sådan drickskål eftersom vår dotter ammade dåligt..

2009-12-02 @ 20:59:48
URL: http://hyperballad-poetry.blogspot.com
Postat av: natasha

tack :). köpte de i somras på Carlings! kram

2009-12-02 @ 21:41:16
URL: http://natashalarsson.blogg.se/
Postat av: Tina S

Ahh uscha jag har börjat få massa vatten i fötterna jag.. hate it! känns som jag fått getingstick lr nået :p



Ahh hopaps budgivningen går bra :D



Mjo jag vet inte alls hur dem kan veta sådant, men jaja, hon ska benemej få om något går fel :D



Nahh julklappar? :P haha inte en ändå en :p D har så stor släkt o familj så vi ska göra eget godis och kolla om vi hittar några fina skålar ( vi bor ju i glasriket) :P

¨Planer för helgen då ? :D

2009-12-03 @ 11:20:57
URL: http://onodiginfo.blogg.se/
Postat av: Tina S

*Hehe jag har faktsikt tröttnat på ikea! Tycker vart man än går så har alltid någon något från ikea:P

Nah jag går bara hemma, hade bara vikair tjänst inom städ i e-tuna, sen inget när jag kommer hit, så tyvärr får jag ju inte så mkt nu när man går mamma ledig sen.. suck..!! men det får gå!

Man blir rastlös hemma, men tycker ajg håller på för fullt ändå, mkt jobb för deT:P



Kram

2009-12-03 @ 19:02:58
URL: http://onodiginfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0