föräldrarträff .

idag va sista träffen innan vi ska få våra bebisar. så nästa gång så kommer förhoppningsvis alla ha med sina bebisar... om det inte är någon som går långt över tiden. 17 mars ska vi inte längre träffas på mvc, utan bvc. spännande!
något annat roligt är att de erbjuder babymassage där för 100 kr. så det är ju superbra och billigt.
det börjar dra ihop sig :)

nu ska jag och en hickande bebis i magen lägga oss i sängen och sova tills det är dags att gå upp och tvätta imorn kl 12. drömma kan man ju :) kommer säkert vakna tidigt och inte kunna somna om bara för det.

och så vill jag bara säga att jag har världens finaste vän som verkligen har stöttat och erbjudit sin hjälp från dag ett i graviditeten. är verkligen glad att jag har en så fin vän som jag har utvecklats tillsammans med genom de senaste åren och haft både mycket glädje och (panik)ångest med :)



softa med stressen annars får man sammanbrott

Kommentarer
Postat av: Tova

Åh, kul att ni ska fortsätta träffas i föräldragruppen!

SJälv hade vi bara 2 träffar med våran och jag kan inte direkt säga att jag fick kontakt med någon där... men det var faktiskt riktigt givande och intressant!

Usch, det är med blodpropp lät inget kul! Hoppas du mår bättre nu?!

2009-12-06 @ 11:10:47
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0