GOD JUL .

allihopa!
hade en riktigt mysig och fin dag och kväll hos mamma och pappa där även storebror var.
precis när alla julmat va klar så dog min kamera. typiskt. mamma som hade ansträngt sig och gjort vegetarisk janssons frestelse och allt.
första året jag åt ett så stort vegetariskt julbord. åren innan har jag varit vegan så det har varit svårare att göra veg köttbullar osv. bara morfar som klarade det.

framåt kvällen kom niclas efter att ha firat med sin familj och drack glögg och så öppnade vi julklappar.
nästa år har vi en bebis krypande (kanske tom gående?) på golvet på julafton!
jag ska ha en stor fin gran i vår stora fina lägenhet och udner granen vill jag hitta en pelxus hundvalp med en röd rosett på runt halsen. då är ju vårt barn nästan ett år så då kan vi faktiskt skaffa en hund.

nu ska jag krypa ner hos niclas igen och kolla lite på tv. eller om han kanske vill vakna? blev inget ut och jaga ny stor tv idag. han kunde få sova tyckte jag. men imorn då ska vi ha med oss en stor fin tv hem. julrean börjar redan kl 7 på morgonen. det är lite sjukt tycker jag...

god fortsättning allihopa!

Kommentarer
Postat av: natasha

haha de säger min sambo också att den lille får inte komma förrens i januari. för det är synd om dem som fyller år sent. haha! ja det känns verkligen som att bebisen ska ploppa ut rätt obehagligt :p. vår lille har kommit på att han kan sparka hårt vid sidorna så det gör han nu heela tiden spec på den ena sidan mot revbenen. :) hoppas du hade en bra jul!!! kram

2009-12-26 @ 14:54:54
URL: http://natashalarsson.blogg.se/
Postat av: Tina S

Hittade ni någon tv idag? Själva blev vi irreterade på oss själva att vi inte vänta liiiite med en tv:P Hehe mkt mkt rea och tcn vi köpte är nersäknt lite med.. Men skiiit samma :P

Julen och så har varit bra? Snart är det dags för dig!!! Åhh vill med1!!

2009-12-26 @ 18:00:13
URL: http://onodiginfo.blogg.se/
Postat av: Tova

Hehe ja precis, visst blir man störd av att inte veta :P men antar att det är en del av tjusningen också... spännande att se om lillen dyker upp SNART, på självaste BF-dagen eller 2 veckor efter... :P

Jao, min jul har varit helt ok, fastän vi knappt firade alls (sambon min har jobb-jouren hela veckan...)

Hehe, jag tänker också hela tiden att nästa jul så har man en liten knodd som antagligen kommer krypa omkring på golven för fullt. Helt otroligt... i det perspektivet blir ju faktiskt dessa sista barnfria dagar/veckor som vi nu har framför oss en liten fis i rymden ;)

2009-12-26 @ 18:39:49
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Boris

Jätte fin blogg:)<3

2009-12-26 @ 19:29:05
URL: http://boriiisjeliiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0