mysfika .

med felicia idag :) vi har alltid så mycket att prata om att tiden alltid springer iväg. men det va jättemysigt och vi har som alltid massa roliga minnen att skratta åt :)
och som alltid när vi träffas så måste det hända minst en märklig grej. förra gången träffade vi en kille som skulle försöka värva oss till sin supersmarta idée som sedan visade sig vara en riktig stalker psykopat.
gången innan dess så hittade vi en ensam hund som låg på trottoaren utan koppel och halsband, och djurvänner och älsare som vi båda är kunde vi inte lämna hunden där bara.... vi började fråga runt vad man ska göra och precis när vi belutat oss för ta med hunden så dyker ägaren upp (visade sig att hunden va så lydig att den behövde inget koppel) eftersom ringer man polisen så avlivar dom den så det enda man egentligen kan göra är att hoppas på att något djurhem kan ta emot.
idag va det västa. en pappa som lämnar barnvagnen ute när det snöar och går in och sätter sig och fikar med bebisen kvar i vagnen UTE I SNÖN! han satt där inne minst 30 minuter och han hörde ju inte om bebisen grät för dörren va stängd och han såg inte ner i vagnen därifrån där han satt.. vi visste inte om det fanns något barn i vagnen men när han rest sig och gått så gick jag till fönstret och kollade och då låg det en liten bebis där i. då kom han och tog vagnen och gick.
men så kan man väl inte göra?! vilken människa lämnar sitt barn ute när det snöar i vagnen medans man ska dricka kaffe?! usch vilken hemsk människa. dansk va han oxå. kanske gör man så i danmark?!

igår va vi på karib creol och åt middag, så himla god mat så man vet inte vad. fredagkväll på möllan va läääängesen jag va med om. mars sist tror jag. men det va nog bara hälsosamt att komma ut lite. får ju hemlängtat bara jag är hemifrån några timmar.
maten var iaf god, dock fick jag ligga på toagolvet i jag vet inte hur många timmar inatt för jag mådde så dåligt... vet inte om det va maten som det va fel på eller vad det va... antagligen eftersom jag inte har kräkt en enda gång sen jag blev gravid och inatt va jag så dålig.

niclas åkte till båten imorse så nu är jag ensam. tråkigt, men imornkväll efter jag träffat moa så åker jag ut till mina föräldrar. min bror är där oxå så kan kan jag hänga lite med honom. man vet ju aldrig när han drar iväg på nya äventyr i nya länder :)

mysig lördag allihop!


Kommentarer
Postat av: tina

:O lämande han ungen där!! Ohh fy fean då hade jag blivit arg!! Varför gick ni inte in och sa till han1! Det hade jag gjort!



Själv var det bio och middag för oss igår, idag blir det att lämna lite julklappar och tvätta och lite så innan man åker upp vid julen! Så pass, men han komemr hem innan jul ? =)



Kram kram

2009-12-20 @ 11:08:19
URL: http://onodiginfo.blogg.se/
Postat av: felicia

vad kul det var igår :) ju mer jag tänker på pappan desto argare blir jag, idiot!! puss puss <3

2009-12-20 @ 13:40:21
Postat av: Linda

Jo, helt klart så verkar Lund bäst. Vi har Helsingborg att välja på med som förvisso är lite närmare men jag vill till Lund för dom har jättebra speciall vård ifall nått händer och sen har jag varit inlagd där för så känner mig lite hemma där haha :)

2009-12-20 @ 18:25:40
URL: http://liindatherese.blogg.se/
Postat av: natasha

ja det är rätt tråkigt att man måste ha kontakter nu för att få jobb liksom :/. verkar vara så med allt lägenheter osv. ska på möte med min jobbcoach imorgon :p får se vad hon har att säga. sen blir det också en tur till min BM alltid lika roligt :D. hoppas ni har haft en bra helg! kram

2009-12-20 @ 19:31:50
URL: http://natashalarsson.blogg.se/
Postat av: Tina S

Aha tänkte väl det, för hade du sett det innan så misstänkte jag lite att du nog skulle säga till :P

Hur är det med dig? bättre med benet och så? Hoppas du får en super bra jul! Ta hand om dig!!



Kra mkram

2009-12-21 @ 18:43:20
URL: http://onodiginfo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Att lämna barnet obevakat är ju himla dåligt, men de allra flesta barn sover som bäst utomhus, oavsett väder! De har de bekvämt och sover bra där, att ta in dem i värme och stök stör dem jättemycket.

2010-01-07 @ 10:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0