rätt kul

att lyssna på allas tjat om hur "det nya året ska bli det bästa året någonsin och det ska bli mitt år"
haha. gör det bra så blir det bra. så enkelt är det faktiskt.

imorn när jag vaknar kan jag börja längta och hoppas att den lilla ska titta ut när som helst, då är det fritt fram :D
bb väskan är nästan helt packad, batteriet i systemkameran är laddat, minneskortet är tomt och den är nerpackad. så nu får bara den lilla digitalkameran användas.

ikväll ska vi till lisa, kay och varg på nyårs middag. skönt att ha en barnvänlig nyår med varg och jordnöten i magen. får hoppas jag orkar hålla mig vaken till tolvslaget... hade inte förvånat mig om jag somnar tillsammans med varg :)
kanske lika bra att hoppa in i duschen nu så niclas kan duscha när han kommer hem så vi inte kommer försent till lisa.

gott nytt år gott folk!

   
bilder från förra årets nyår som firades på båten i tyskland

Kommentarer
Postat av: Tina S

Du passade i rasta =) Lr ser jag fel? hehe:P

Hade det ni bra igår? Ingen liten knodd som kommit inatt?=)



Vart köpte ni en sådan avgjntningsgrej någon stans?=)



Kram kram

2010-01-01 @ 13:25:12
URL: http://onodiginfo.blogg.se/
Postat av: Tova

Hehe, jag lyckades faktiskt hålla mig vaken rätt länge igår... trodde jag skulle däcka tidigt och sen kanske gå upp ett slag vid 12-slaget iaf, men sällskapet och maten gjorde mig pigg till långt in på natten ;)

Ohh, ska bli spännande att se om det är en pojk eller tös i din mage!

har ni namn klara för båda alternativen eller?

2010-01-01 @ 14:18:28
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0