tvätta bebiskläder .

idag tog jag tag i det som gnagt i huvudet i flera veckor, tvätta bebiskläderna i parfymfritt tvättmedel. tvättade även alla amnings bhar, amnings linnen, sängkläder till bebisen och sängkläder till vår säng i parfymfritt tvättmedel.
man vet ju aldrig, man kanske får en jättekänslig bebis som inte kan ligga mot mamma och pappas tröja utan att få utslag. så lika bra att vara förberedd tyckte jag.
nu är det nära! snart en liten bebis här hos oss. ska packa bb väskan i dagarna oxå. och skriva förlossningsplanen. eftersom sammandragningana blir fler och fler för varje dag så är det liks bra att ha det klart.
ska ut i juldagarna och handla det sista som står på listan oxå. inte för att man kommer vara så sugen på att ut och härja bland alla människor på julrean men hellre det än att göra det med en nyfödd bebis.

ikväll kommer niclas hem... mysigt :) skönt när det inte hinner gå så många dagar mellan tills vi ses. tiden går mycket snabbare.

och imorn är det julafton. julmat hos mamma och pappa. och storebror är hemma! :) det va många jular sen han va med.
jag måste slå in julklappar! lika bra att sätta igång.

Kommentarer
Postat av: Tova

Har också tvättat bebiskläderna nu faktiskt :) känns som du säger skönt att ha det mesta gjort, man vet ju aldrig...

Samtidigt är det det som är lite irriterande - jag vill veta om jag kan "slappna av" och göra ingenting i några veckor till, eller skynda mig och få allt skojsigt gjort (biobesök, m.m.) OM nu bebisen skulle komma tidigare ;)

2009-12-23 @ 17:49:00
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: natasha

vill önska er en god jul :) lillen har tryckt på som fan idag känts som att han ska ploppa ut när som. hihi. fast en månad kvar! dags för dig snart :D kram

2009-12-23 @ 20:28:27
URL: http://natashalarsson.blogg.se/
Postat av: Felicia

Vad duktig du är thessie! Du kommer bli världens bästa mamma :) GOD JUL

2009-12-24 @ 12:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0