vitt .

på marken :D bara lite som säkert är borta imorn när jag vaknar om det inte snöar ännu mer under natten men det är fortfarande supermysigt :D

börjar bli svårare att sova... svårt att ligga rätt, antingen är magen ivägen eller så protesterar bebisen.
imorse vaknade jag fyra... mycket funderingar när man inte kan somna om. så klockan fyra imorse kom jag på att jag inte visste vart kvittot till vagnen var och fick lite panik över detta och letade igenom hela lägenheten. niclas sa som vanligt "det ordnar sig, jag ska fixa det till dig" när han vaknade och jag var ledsen.
vi gick ut till bilen för att åka till försäkringskassan för ett sånt personligt möte om föräldraledigheten och så öppnar jag hanskfacket och där ligger det jävla kvittot som jag letat efter i flera timmar. niclas nöjd som fan över att det alltid ordnar sig när han lovat det.... vilket det alltid gör.
vi båda är riktiga oturs fåglar men när det väl gäller så har vi flyt. bara kolla på lägenheten som sprang iväg 100 000 över det vi ville ha för den :)

nu ska jag krypa ner i sängen igen.... vi sov några timmar när vi kom hem från stan, så himla skönt, men är redan tröttis igen.

Kommentarer
Postat av: natasha

så mysigt med snön :D jag hoppas att det fortsätter imorgon! ojdå! men det var bra och väldigt strongt av dig att sluta röka!! det är inte många som klarar det. jag har tattuerat one love på min ena handled och på den andra one life :). ja den går nog tillbaka till sitt normala efter förlossningen! förhoppningsvis så gör våra kroppar också det :p. hoppas ni har haft en mysig kväll :) kram

2009-12-17 @ 00:11:58
URL: http://natashalarsson.blogg.se/
Postat av: Liinda

Ja visst är det mysigt med snön ! :)

Sömnproblem är däremot mindre skoj, lider också av det nu, kan bara inte sova alls :S Känner mig som en levande död men antar att det är för att kroppen snart är redo för att ploppa ut bebis :)

2009-12-17 @ 12:16:23
URL: http://liindatherese.blogg.se/
Postat av: Tina

vad ska du bygga ut mer på den då?

Hehe men det är väl bra du mår bra! Man kan ju hopaps du får lindrig förlossing med då :P

Sova har jag svårt med oxå redan.. Kan inte ligga som ajg vill, vaknar så frot jag ska vända mig om, men det är det väl värt..

hehe möösan.. sikka funderingar du har :P haha

Annars mårjag bra, värk i svanken börjar jag få.. Lite små jobbigt, har börjat gå som en gravid med säger folk :P Hehe.. Jaa det är inte det lättaste att ta sig fram i snön, dem skottar ju ju inte dem små vägarna man brukar ta! :P



Kram

2009-12-17 @ 13:21:00
URL: http://onodiginfo.blogg.se/
Postat av: Tova

Hehe, jag brukar också vakna runt 3-4 snåret nästan varje natt... skumt det där, men vissa säger ju att man omedvetet börjar förbereda sig inför "nattvakan" med sin bebis sen :)

Jodå, resan till Sthlm gick bra. Så skönt att få komma hem till lägenheten och pojkvännen igen!

Ja, jag har mått bra under graviditeten och allt verkar ju normalt med bebisen, så detta "fel" de upptäckte ska nog inte ha påverkat. Hoppas man ju iaf, men känns dumt att noja sig i onödan ;)

kramar

2009-12-18 @ 23:25:24
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0