gjort det igen .

förstår inte varför jag måste vara så dum i huvudet och kolla på hemlösa djur?! man vill ju bara ta hem allihopa och ha dem i sängen och aldrig släppa ut dem i den kalla onda världen där ute. mer än när de måste kissa kanske.
usch va det finns elaka människor. skaffa och skaffa och sen inte ta hand om. och sluta föda upp fler när det finns så många utan hem redan?????????

har haft en supermysig helg hos niclas och sovit jag vet inte hur många timmar. verkligen skönt. behövdes nog verkligen. och oj vad bebisen har rört sig mycket mer än han/hon brukar göra...glad för att höra pappas röst :)
mäklaren har haft visning på vår lägenhet idag. så förhoppningsvis kommer det in något bud imorn. hoppas hoppas hoppas.

nu ska jag bada och sen mysa ner mig i sängen.


Kommentarer
Postat av: natasha

fattar inte heller hur folk skaffar djur och sen bara skiter i dem. det är ju som ens barn.

2009-11-29 @ 21:00:33
URL: http://natashalarsson.blogg.se/
Postat av: Tina S

Nja det där med djur.. nu sålde vi ju våra katter igår.. Men med annlening, inte så att vi skulle slänga ut dem lr något sådant, vo var tillomed och kollade hur dem skulle bo allt sådant.. hade jag inte godkänt det hade jag inte sålt dem!



Jag ska till BM vid 15.00 idag.. då får vi se vad dem säger.. Är fort irretrad på hnne på ngåot sätt, men ja, kanske idag sen att man börjar kolla efter en ny BM.. det märker man..



Aa hoppas ni får massa bud på er lgh då :D Så ni kännar någoon slant lr två :D

2009-11-30 @ 10:04:46
URL: http://onodiginfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0