halsbränna .

fy fan! någon som har tips på hur man blir av med eller iaf lindrar det???
fick slänga kvällsmaten för det gick inte :/ brände för mycket och jag mår bara illa. måste dricka vatten hela tiden för att lindra.

idag va mäklaren här och fotade lägenheten... kändes hur bra som helst nu när allt är fixat och städat. första visningen blir redan på söndag :) håll tummarna!

ikväll ska jag bara ligga i soffan och ta det lugnt sen blir det sista yogapasset imornbitti. hoppas på att de fortsätter med bebisyoga sen! hade varit så kul!
sen åker jag och hälsar på älskling på båten hela helgen. ska bli så skönt att bara vara där och stänga av mobilen och inte göra nånting mer att ligga i sängen och VILA:)
hoppas det inte gungar bara!



vi för 1½ år sen... :) vad smal jag va hahaha!

Kommentarer
Postat av: cici

Så fina ni är :)

2009-11-27 @ 08:29:02
URL: http://cery.blogg.se/
Postat av: Tina

Vilket gulligt par ni var :D



Njna jag har inte ens vågat tattuera mig:p hihi=)

Fast jag vill ju ha en ryggtavla med en gång så=)



Jaaa!! Jag vet, jag vet absolut inget alls, det enda hon säger är att värdena är bra när man är där, men jag ska banemej prata med henne på måndag! Ananrs kommer jag byta, visst Nybro är ingen stor stad, men jag borde ändå få mer info.. Man blir lite lack nu när man vet hur mkt du får av din Bm.. ska vi byta? ha en bra helg på båten :D Kram kram!

2009-11-27 @ 12:17:37
URL: http://onodiginfo.blogg.se/
Postat av: Tova

Åh vilken söt bild på er :) Haha, visst är det svårt att förstå att ens bebismage inte alltid funnits där? :P



Men som du säger, nu börjar man längta efter att få ha den lille hos sig istället ;)

Åh ja, bebisyoga låter såå gulligt! Jag vill prova babysim också, har alltid tyckt det verkar himla mysigt ;)

2009-11-28 @ 12:28:49
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0