jag ser det snöar jag ser det snööööar !

idag när jag och moa var och köpte garn och tyg så ringde niclas och va sjuk och ville bli hämtad. ingen blev gladare än jag :) synd om honom att han mår dåligt. han är aldrig sjuk men när han väl blir det så blir han verkligen kass. men jag är glad att han är hemma :) och det är bebisen i magen oxå som sparkade loss när vi va på mobilia och handlade mat på vägen hem.
när jag va påväg till trelleborg för att hämta hem honom från den dumma båten så började det snöa!!!! trodde verkligen inte att det skulle börja redan. men mysigt va det och jag är redan i julstämning tror jag. men det va säkert bara tillfälligt.

ny gravid craving: varm choklad. helst från en mack i pappersmugg. blandad på hett vatten med lite mjölk i. mmm!

ny föräldrarträff imorn men jag ringde och sa att jag inte kunde komma... kanske går dit på nästa träff. ska prata med min bm på tisdag när vi ska ses om hurvida man kanske kan byta grupp eller något. jag vill gärna gå på föräldrarträffar men helst ska man känna att man får ut något och har ett utbyte med de andra.

ny lägenhetsvisning imorn som min trogna vän moa följer med på! niclas oxå om han orkar. nu måste vi snart flytta om vi ska få plats med alla saker som jag har på min ullaredslista!
men herreguuuud såg på kanal 5 häromkvällen ett program som handlade om just ullared. men fy fan, förstår människor hur de framstår i tv? varför ställer man upp på sånt? de verkade helt tappade bakom vagnen allihopa. man blev ju nästan lite avskräckt att åka dit.
men jag har fått så mycket bra bebistips på saker som är mycket billigare där och samma märke som på babyproffsen, babyringen, babyland osv.
mamma va oxå sugen  på att åka. sen ville pappa oxå med. så nu ska alla helt plötsligt åka. mysigt. blir en liten familjeutflykt, det va länge sen.

nattinatti

Kommentarer
Postat av: karro

hej på dej..

Allt är bara bra med oss och tentan gick sådär.. Men man lär sig av allt så jag är nöjd ändå.

Här ska det bli bostadsrätter vilket känns hur kul som helst. Hoppas allt är bra med er och maggen.. Är så spänd att se vad det blir.

Kram

2009-11-05 @ 11:36:46
Postat av: Tova

Åh okej :) trivs du bra där i Skåne? Vart är du uppvuxen nånstans?

Har lagt till dig på länklistan nu, äntligen nån som har Bf nära mig ;)

Vi var ju också beräknade till den 11/1 först, ultraljudet flyttade fram datumet en smula... ska bli grymt spännande att se när det verkligen kommer ske :)

2009-11-05 @ 11:42:08
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: lina

jaaag vet ! jag såg det igårkväll skit mysko . . det syns inte nu . inte för mig iallafall? ser den normal ut för dej nu också?

2009-11-05 @ 11:52:07
URL: http://broberglina.blogg.se/
Postat av: lina

buhu . fick ta bort alla annonser :(

2009-11-05 @ 13:09:23
URL: http://broberglina.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej vännen! Va skönt att du har din älskling hemma hos dej, trots förkylning =)

Ja mår bättre men har fortfarande lite sammandragningar...men d börjar ju dra i hop sej mot ett slut så d är ju inte så konstigt.

Tack för dina fina ord, dom värmde!



Kan tyvärr inte yoga imårrån då ja måste till Bm på sockerbelastning, va egentligen idag men dom hade glömt att säga att ja skulle va fastande så ja blir tvungen att gå dit imårrån bitti. Jätte trist men jag tror nog att d är bra att hoppa en gång pga förvärkarna, vill INTE ha tillbaka dom.

Kramar!

2009-11-05 @ 13:23:05
URL: http://minlillagroda.wordpress.com
Postat av: Tova

Nä, jag är faktiskt uppvuxen i Norrland... flyttade hit till huvudstaden då jag var 15 och började gymnasiet... lite läskigt till en början, bodde helt själv inneboende hos en kvinna jag inte kände innan vi lyckades få tag på en liten etta. man trodde ju såklart man var jättemogen i den åldern, men nu vet jag inte om jag själv som förälder skulle släppt iväg en 15-åring till storstaden sådär :P

fast nu trivs jag bra, har ju mitt liv här liksom ;)

2009-11-05 @ 22:26:40
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0