ledig !

nu håller jag helg och det är verkligen välbehövt.
ikväll har jag tvättat och pratat med mormor i telefon i över en timme. hon håller på och ska sälja huset och flytta till lägenhet. stort steg att lämna huset och katten och sätta sig i en lägenhet. men med oss här nere och morfar borta så har hon bara morbror kvar där uppe. och ett hus kräver mycket jobb. gör ont att ha henne så långt borta. man vill så gärna vara nära henne och kunna hjälpa till med allt som behövs.
får se till att vara där mycket när bebisen kommer så hon får ta del utav det lilla livet. hon glädjs så mycket åt att bli gammelmormor. hon säger ofta att hon önskar att morfar kunnat vara kvar ett litet tag till så han fick uppleva min bebis. han som älskade barn så mycket. min fina morfar. ingen har ställt upp på mig som han har gjort. alltid. och alltid stöttat. kan inte fatta att det redan gått över ett år. overkligt. orättvist som fan att han fick gå redan.
och orättvist att vi ska bo 65 mil ifrån vår släkt.

nu har calle och plexus nyss gått hem... skulle vilja krypa ner i sängen och sova snart men måste hämta niclas pappa som kommer från kina mitt i natten.
inatt vaknade jag fyra utav magont och illamående och kunde inte somna om. nu vet jag hur ida mått i alla dessa månader, stackare!
mår inte alls bra... hoppas få sova hela natten och förhoppningsvis sova ut imorn.

nu ska jag fortsätta sticka idas maglapp så hon oxå slipper frysa om sin bebismage i vinter!
och jag har äntligen hittat mina glasögon som jag varit av med sen i somras så nu kan jag se vad jag stickar. låg brevid sängen! blindstyre!!
 
nattinatti!

Kommentarer
Postat av: yasmine modell & blivande mamma

samma här fattar inte heller vad jag får energin ifrån. mina gravida vänner verkar bara sova o klagar på värk.

själv försöker jag röra på mig trots ryggvärk, och ingen sömn alls.

man kan inte sova bort dagarna enligt mig. kraaam söt

2009-11-11 @ 22:40:17
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Ida

Så skönt att du får vara ledig några dagar nu! Behöver du!

Hoppas du fått sova gott inatt, jag har faktiskt fått sova okej, slapp gå upp i ottan o. vanka haha.

Längtar efter min magvärmare =) Så gulligt av dej att sticka en till mej oxå!

Vi hörs ikväll..

Kramar!

2009-11-12 @ 09:10:06
URL: http://minlillagroda.wordpress.com
Postat av: Tova

Jaa, man märker definitivt att det börjar bli mindre plats i magen nu, det känns verkligen när den bökar och vänder på sig och ibland känns det nästan som skinnet på magen ska spricka tycker jag, haha :)

Jag läste bild & form på gymnasiet, har nog alltid varit en konstnärssjäl ;) du då?

Kramar, och trevlig helg!

2009-11-12 @ 11:43:40
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Tina S

Det är rätt konstigt.. saker och ting man letar efter ligger alltid vid något bord! Och det är ju tyå sista stället man letar på..



Hehe joo vännerna är väligt små här med! Så tur man vet några som är rätt stora:P

2009-11-12 @ 18:58:46
URL: http://onodiginfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0