leker pirat....

på östersjön med foglossning så det heter duga!
usch aj va ont det gör! bara 45 dagar kvar innan bebisen är beräknad sen slipper jag förhoppningsvis halsbränna, ont i ryggen, knappt kunna ta sig upp ur sängen själv, inte kunna gå och handla mat själv osv osv. listan är lång på saker som inte går nu på slutet. saknar att kunna göra saker själv och inte behöva be om hjälp för att sätta på sig strumpor när ryggen är som värst.

men samtidigt, det hade kunnat vara BETYDLIGT värre.... mina krämpor har ju kommit nu på slutet... tänk dom stackarna som har det så hela graviditeten.

usch nej hej. nu ska jag väcka niclas som somnade efter sitt morgonpass... han har nog inte sovit så bra inatt med tanke på att jag tar så stor plats nu och sängen är ju så liten på båten! vi är ju vana vid vår 180 cm svindyra lyxiga säng där hemma då är det inte lätt att försöka få plats i en 90 säng med en höggravid som tar plats för tre :)

hoppas ni får en fin helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: Tina S

Jag kan verkligen inte göra spenat, haha jag suger på det, vet inte alls vad man ska göra, smakade piss dem gångerna jag gjorde det :P



Hur har du haft det på båten? :d



Ohh fy fean är det sååå dyrt att göra en ryggtavla:O Då får jag börja spara:p Nja jag vet redan hur min ska se ut, ungeför, en gammal tattuerar ska skissa ner den, så vi får se :D



Hmm jag har med läst det där om att inte bada bubbelpool, men jag har även hört det är skitsnack, eftersom du inte är öppen lr vattnet har gott så får du lixom inte in något där.. Fast alla säger väl olika.. Det är vad jag har hört..

Man kanske skulle kolla upp det ordentligt..



Mm vi har nog 3 st här jag bor, vi får den bm som har hand om det diskritet vi bor på.. Men man kansek skulle kolla Kalmar.. Får se vad hon har att säga imorron :D



Kramis

2009-11-29 @ 11:30:39
URL: http://onodiginfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0