oj oj !

vad någon sparkar och bökar ikväll! hela magen hoppar till och ibland kan man se en fot eller arm eller vad det är som buktar ut. så himla mysigt :)

skönt att vara ledig imorn. ska försöka sova ut lite... vaknade halv fem imorse och kunde bara sova korta stunder efter det. när klockan ringde halv sju så trodde jag aldrig att jag skulle överleva hela dagen utan sömn.
drömmer massa konstigt. massa gamla saker. som egentligen inte har med mitt liv att göra längre men fortfarande så väcker det tankar och funderingar.
jag vet ju att det finns en anledning till varför jag lämnat så mycket och många bakom mig. det va helt enkelt inte värt det.
och den enda som kan göra något åt sin situation är en själv. man har ansvar för sin egen lycka. så länge man har bestämt sig för att ha det bra och har mål så kan man ta sig dit. jag vet ju hur långt jag själv kommit på så kort tid. för att jag bestämde mig. och slutade ta saker för givet.
och med hjälp utav min fina älskling som fångat mig igen igen och igen när jag trillat :)
hoppas på en natt med mycket sömn och fina drömmar om rosa moln och ett klarblått hav i karibien...

nu ska jag  fösöka sticka klart det sista på projekt nr 1 för imorn ska jag och moa till svågertorp och köpa garn och tyg. så kanske till helgen kanske projekt 1 är klart :)

natti!


Kommentarer
Postat av: Liw

Är det babykläder som stickas? Duktig är du iaf jag kan knappt trä en sticka :S

2009-11-03 @ 22:04:58
URL: http://preggomonster.blogg.se/
Postat av: Tova

Åh ja, visst är det mysigt när magen hoppar till och krumbuktar sig ;) på ett sätt trivs jag verkligen med att vara gravid hehe, är så himla förundrad över hur ett liv kan växa inom mig.



Jepp, vi bor i Stockholm, tidigare bodde jag på Söder (älskar också atmosfären där!) men nu har jag flyttat ihop med killen på Kungsholmen.

Vart bor ni nu då?

"Länklistan" är bara den lilla samlingen med andra gravida som jag har på min blogg, är sjukt kul att följa andra tycker jag :) så kan lägga till dig om du inte har nåt emot det ;)

2009-11-04 @ 12:07:51
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: na

aw låter mysigt :) längtar tills jag också kan se om det är en liten fot eller hand/arm som slår till i magen :):). har också haft en del konstiga drömmar på sistone. jobbigt! kram

2009-11-04 @ 18:38:44
Postat av: natasha

aw låter mysigt :) längtar tills jag också kan se om det är en liten fot eller hand/arm som slår till i magen :):). har också haft en del konstiga drömmar på sistone. jobbigt! kram

2009-11-04 @ 18:39:18
URL: http://natashalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0