ullared + höggravid = ingen bra kombination

igår morse åkte jag, niclas, gry och lisa till ullared. inget att rekommendera till höggravida. ingen annan för den delen heller tror jag.
folk körde in i bebismagen med sina vagnar och det va folk överallt. VERKLIGEN ÖVERALLT! det va obehagligt med så mycket folk på så liten yta.
jag och niclas kan iaf STOLT säga att vi överlevde ullared i 8 timmar utan att bråka eller bli irriterade på varandra en enda gång!
8 jävla timmar tog det där inne. men de hade massa att kolla på... hoppade dock över kläderna... tog bara barnavdelningas kläder.
försökte hålla oss till listan men ändå slutade notan på över 6000. SJUKT! man handlar sånt som man tror att man behöver bara för att det är billigt.

när vi kom hem så märkte jag att jag hade fått en liten blödning...jag hoppades på att det inte var något men så idag så kändes det som att vattnet gick och det tryckte på som fan! på förlossningsavdelningen så sa de att vi skulle komma in få det undersökt. de kom fram till att det inte va någon fara och bebisen mådde bra så det va tur. kändes bra att få höra det från en doktor.
så man ska verkligen ställa in sig på det värsta när man åker dit! visst att vi hittade mycket men jag vet inte om jag kommer göra om det. ta med er massa att dricka och frukt kan jag rekommendera!
eftersom jag mått dåligt sen jag kom hem så har jag inte hunnit fota och göra en lista.
ska försöka sammanställa en imorn när jag kommer hem från jobbet.

nu ska jag äta pepparkaksglass sen sova. ska jobba heeela veckan. kommer bli hårt. speciellt nu när det börjar bli tungt i graviditeten.

nattinatti

  

Kommentarer
Postat av: Tina S

kommer inte hur långt gången du är'+ hur lång är du ? :P

Jaha, och vi ska åka på fredag, kanske inte finns något alls då =( Men såg du om det fanns babysitter lr så där? 6000!?! Uscha, jag håller mig runt 1500-2000 där jag :PFör nu kommer jag inte köpa kläder och sådant :P ( säger jag nu ..

Mm vi bor ju i Kalmar typ ;) Så växjö är man ju i rätt ofta, vi vill nog åka upppåt landet, men vi vet inte vart=)

Idag ska jag nog ner och ta sprutan.. jag är så sjukt nervös, pga att jag även hatar sprutor mest av allt!

2009-11-16 @ 09:07:21
URL: http://onodiginfo.blogg.se/
Postat av: yasmine modell & blivande mamma

ja hehe ..

de är sant att man glömmer.

helgen har vart helt oki, shopping o middag hos mamma o så.

själv då?

ullared är skitjobbigt när man är höggravid för folk är som tokiga där ju.

Kändes som jag mest letade efter en stol att sätta mig ner på. visserligen fick jag hem massa fint till bebben men ändå.

kraaams

2009-11-16 @ 11:15:08
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Tina S

jao än så länge känner jag inte av sprutan något.. :D

Jag trodde jag skulle få värsta biverkningar, men inget än så länge!

Jaa man kan nog slösa endel där inne, och eftersom sambon inte ska med om vi åker på fredag jag o min mor så betyder det att jag har hand om pengarna själv.. då kan det hända det blir mer host

Lite surt dock att det är löningsdag då! Men vi får åka tidigt, segt att det tar 4 timamr dit.. suck..

2009-11-16 @ 11:22:24
URL: http://onodiginfo.blogg.se/
Postat av: Liw

Men gumman, du måste ta det lugnt, men jag vet att det är svårt så jag säger inget mer :)



Hoppas det går bra att jobba iaf

kram

2009-11-16 @ 15:06:55
URL: http://preggomonster.blogg.se/
Postat av: dr moa

nu får du ju tagga ner thessie. snart får dr moa ordinera att du stannar hemma från jobb. skönt o höra att du överlevde ullared iaf

2009-11-16 @ 17:17:52
Postat av: yasmine modell & blivande mamma

precis. nu har jag vart o fikat med en kompis. ska kika lite tv tröttis nu kraaam

2009-11-16 @ 17:34:47
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Ida

Hoppas d har gått bra att jobba idag! Ta d nu lugnt o. lyssna på kroppen, får du ont va hemma!! Lova mej d!

Tack =)

Kramar

2009-11-16 @ 17:51:37
URL: http://minlillagroda.wordpress.com
Postat av: Tina S

Mm jag slapp väl inte dem precis.. Jag har sovit typ hela tiden idag.. Suck.. Magsmärtor o sådant, man tror ju det är något fel på bebben då ju =( Men har inte kraft att sitta vid datorn, så vi hörs :D

2009-11-16 @ 19:03:44
URL: http://onodiginfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0