vår familj, vårt nya hem, mitt allt!

ikväll gick köpkontraktet igenom och vi fick lägenheten som vi så gärna ville ha :)
visst att vi fick betala därefter men den är så fin! och vilken känsla hela lägenheten har! kändes som hemma direkt för både mig och niclas. och en trea med barnrum vilket är helt perfekt! allt är specialdesignat och gjort utav han som bor där nu, han är möbelsnickare. hela lägenheten är barnanpassad där alla sladdar är inbyggda i listerna och det finns inga trösklar nånstans. special beställda 50 tals dörrar till alla rum.
så mina vänner, slutet utav januari så måste alla spänna sina muskler och hjälpa till att flytta för jag får ju inte lyfta alls så tätt efter förlossningen. om bebisen kommer i tid... annars kanske den bestämmer sig för att vänta och komma precis i flytten :)
nu ska jag och älskling mysa några timmar innan han åker till båten. är bara ett dygn som han ska på så det är inte så farligt. får bara hoppas att stormen lägger sig så man slipper ligga vaken och orolig hela natten.

Kommentarer
Postat av: natasha

gud så fint :). grattis!!!! ja det gick väl bra där idag. hon verka mer förstående och sa hon skulle hjälpa mig att hitta praktik så får se! hon skrev även på papperna idag så jag ska få aktivitetsstödet. så känns som det har börjat rulla igång ialf :). usch för denna stormen. även jag som har en stor & tung mage höll på att flyga iväg innan. hatar när det stormar, så läskigt. kram

2009-11-18 @ 22:34:41
URL: http://natashalarsson.blogg.se/
Postat av: cici

Gud va fint ni kommer ha det. Riktigt avundsjuk, ser så härligt ut med den "soffan" på balkongen. Hoppas ni kommer trivas riktigt bra. Var ligger den någonstans?

2009-11-19 @ 07:15:34
URL: http://cery.blogg.se/
Postat av: Tina S

ohhh Grattis!! :D Faan vikken fin lgh! Ska vi byta:P

Den lgh hade man ju inte tackat nej till!!

2009-11-19 @ 09:40:59
URL: http://onodiginfo.blogg.se/
Postat av: aske mannen

fyfasiken vad nice, gött mos o grattis

2009-11-19 @ 10:07:26
Postat av: aske mannen

fyfasiken vad nice, gött mos o grattis

2009-11-19 @ 10:08:51
Postat av: lina

wiiiee !! gud vad kul ! :D:D

2009-11-19 @ 11:47:11
URL: http://broberglina.blogg.se/
Postat av: Tova

Spännande! Ligger den i närheten av ert gamla hem eller?

Vi flyttade ju för några veckor sen, kunde tyvärr inte hjälpa till så mkt men det känns skönt att få lite nytt iaf ;)

och inte minst större, vår förra lägenhet var bara 48 kvm.

Usch då, du får ta det försiktigt med lådor på jobbet framöver! Fast jag vet precis hur det känns... tror alltid jag klarar mer än jag gör, haha...

2009-11-19 @ 14:37:42
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0