yoga fika äta sova

idag efter yogan va vi några stycken som gick och fikade. mysigt och intressant att höra hur andra tänker kring graviditeten osv.

nu har vi nyss kommit hem från niclas farmor där vi har ätit både mat och tårta. men nu börjar det bli svårt att få ner mycket mat. får liksom inte plats så mycket. inte som för några månader sen när man kunde äta hur mycket som helst.
men konstant hungrig är man ändå. knepigt det där.

nu ska jag krypa ner i sängen för vi8 ska upp tiiiidigt för att åka till ullared imorn halv sex.
kommer lista på vad jag hittade där och lite priser osv. vet att det är många som är nyfikna :)

nattinatti på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den 23:e, så med lite otur blir det en julbebis :S

Den får gärna hålla sig kvar till efter nyår eller titta ut innan lucia :)



Jo jag har lite ont och så, fogarna har ju spökat för mig nästan hela tiden sen v 16 så det är jag van vid, nu har jag dock väldigt mycket förvärkar, nästan konstant så det är lite jobbigt. Du då?

2009-11-13 @ 21:35:09
Postat av: Tova

Ah okej, så du var också inne på det "estetiska" stuket :) nåt du tror att du vill pyssla med i framtiden eller?

Åh, så ni har också gjort Ul i 3D! :D Ja jag var på nåt sätt förberedd på att ha otur med bilderna... men som sagt schysst att jag får en till chans nästa vecka. ;) Och alltid kul att bara få SE på den lilla skrutten, nästan magiskt!

Tror inte bebisen fixerat sig än, iaf inte enligt vad de kunde se. Fast just vid UL-tillfället hade han huvudet nedåt. Hm. Kanske BM kan säga nästa vecka ;)

2009-11-13 @ 23:11:36
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Tina S

Ohh ha så kul i i ullared :D



Jaa det är sant, Sverige säger dem inte har pengar.. Men sådant kan dem käpa in, men inte andra saker.. läste på någon sida nu att man ska dö inom 10 pår om mantar sprutan :P Men sådant tror jag inte på riktigt.. För sådant kan ju ingen veta. Men grahh ajg vet inte alls, jag får nog köra olde dole doff!!

2009-11-14 @ 10:25:46
URL: http://onodiginfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0