10 nätter

.... i min ensamhet! niclas åkte till båten idag :( blir bara jobbigare och jobbigare för varje gång. man tror att man ska vänja sig men nej. precis när man vant sig vid att han är hemma och man ska dela sängen så är det dags för honom att åka igen.
tur att plexus är här inatt.
vi har varit i svedala hos mamma och pappa och myst hela kvällen. jag lagade spenat och fetaostpaj till mig och syster... man får passa på att göra sånt hos mamma och pappa när ugnen är sönder. börjar bli trött på stekt och kokt mat :/

idag har jag även dragit igång mitt sticknings projekt. med lite hjälp ifrån moa. eller rätt mycket faktiskt. ni ska få veta sen när jag är klar och kan visa upp min supersmarta ideé.

nu är det dags att sova... plexus ligger redan här brevid i sängen och sover. världens finaste. har busat så mycket i svedala idag med både mamma, pappa och syster. alla älskar honom. men samtidigt, hur kan man inte älska en så glad och fin hund??

nattinatti

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0