aj aj

aldrig mer att jag ska försöka läsa mig till en diagnos på nätet! som sagt så har jag haft ont i nedre delen utav magen...imorse tvingade niclas mig att ringa barnmorskan för att höra så allt stod rätt till.... hon beordrade mig att ringa akut till förlossningscentralen för att få en tid. vilket jag fick efter många om och men. babyboom i malmö så alla ska antingen föda eller har ont i magen.
barnmorskan där konstaterade ganska snabbt att jag hade en ordentlig urinvägsinfektion! så nu har jag fått medicin och hoppas på att magontet ska gå över.
men det va skönt att höra att det "bara" va det.... det betyder förhoppningsvis att jag kommer må lika bra som jag gjort förut när medicinen har verkat.
bebisen mådde iaf bra där inne, hjärtat slog regelbundet och fint :)

myskväll hos lina ikväll :) hade plexus med mig för killarna hade fotbollskväll här... jobbigt att lämna ifrån sig honom när calle skulle hem :( man blir van vid att ha honom vid sin sida.
mysigt som vanligt hos lina med film och bullar med ost och solrosfrö... och dubbelnougat lalalalalalala man får synda lite ibland.

nu blir det att hoppa i sängen... jobba imorn sen träna yoga. och sen 10 timmars serveringspass på fredag HUHUHU!



nattinatti

Kommentarer
Postat av: Ida

OJ vilken tur att du ringde!! Hoppas det blir bättre snart.

Ikväll yogar vi yeey =)

2009-10-15 @ 08:26:38
URL: http://minlillagroda.wordpress.com
Postat av: Tova

Oj, den 11:e januari? Har nog inte hittat nån som är så nära mig i BF ;)

Först var det den 11:e för oss, men sen flyttade ultraljudet fram oss till den 14:e. Så vi får se hur det blir :P

Aa, vi har funderat lite på såndär 4D-ultraljud också. Men vi såg på rutinultraljudet att det var en pojk. :)

Några namn och så än då?

2009-10-15 @ 09:57:52
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Tova

Usch då, jobbigt med urinvägsinfektion :/



Aa jag kände också verkligen på mig att det var en kille, och det visade sig ju vara rätt :)

Lite ironiskt dock, när jag var mindre såg jag alltid mig själv som en flick-mamma. hehe. har därför också många fler tänkbara tjejnamn på lager ;)

Vi har några pojknamn också, men som du säger är det ju grymt svårt att enas och verkligen känna att "det här är det rätta"...

2009-10-15 @ 12:17:47
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: lina

hahah aaww.. jaa men efter det så kan jag träna med dej :D så allt löser sig ! hahaha.. plinga mej när du slutat jobb ! du glömde ju din hårhanduk!!! buhu

2009-10-15 @ 13:41:00
URL: http://broberglina.blogg.se/
Postat av: lina

hehe okej good :D

jag ska nog in till stan en runda senare plingar dej och ser vad du hittar på .. kan komma och lämna av den iaf du är hemma och vaken !



pussar

2009-10-15 @ 14:03:10
URL: http://broberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0