kanelbulle

idag tränade jag och ida med en annan yoga grupp eftersom jag ska jobba imorn när vårt vanliga pass är.
det va liiiite hårdare än förra veckan. denna gruppen hade nog tränat några fler gånger för det va ett högre tempo än vad jag hade förväntat mig. men det är bara bra att hålla igång lite.
skönt nu i efterhand när dagen är avklarad.
träffade en supersöt hund utanför ica ikväll :) jag vill verkligen ha en!! men det får inte plats ett till liv här hemma tråkigt nog.

ikväll har bebisen dansat till henok - fly fresh :) hiphop kid ;) börjar tidigt...
mycket aktivitet ikväll. men det är skönt att känna rörelser för det tyder på att den har det bra.
igår när jag skulle sova så såg jag hur hela magen hoppade till utav en spark :) så himla mysigt! den är så nära men ändå så är det en massa hud emellan oss. den växer där inne och får bara mer och mer personlighet för mig ju fler dagar som går.

katastrof middag, osmakligaste jag ätit på länge. då blir man besviken på sig själv.
kanske ska tröstäta en kanelbulle som jag fick utav finaste ida idag? mmm så får det nog bli.


Kommentarer
Postat av: Moa

Lycka till med jobbet imorgon, softa med stressen!

2009-10-15 @ 23:30:00
Postat av: Ida

Tack snälla för cocosoljan!! Va jätte skön att smörja med o. klibbade inte =)

Hoppas det går bra att servera.

Ha en mysig helg!! KRAM

2009-10-16 @ 12:15:21
URL: http://minlillagroda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0