tänk om....

om människor inte har någon förståelse eller kan sätta sig in i ens situation när man är gravid så kan de väl iaf låta en vara?!
att man inte känner eller orkar lika mycket när man är gravid är ett faktum och saker som var okej tidigare kanske inte funkar längre.
jävla skitdagar det har varit de senate dagarna. man hinner inte mer än att vakna så trillar ens planer ihop.

hoppas Ida är frisk idag och orkar träna yoga. hoppas hoppas hoppas.

är det föresten någon som har en magkräm att rekommendera?
jag har använt mig utav mama mio tummy rub strechmark cream till magen och mama mio boob tube till brösten . 
men upptäckte att magkrämen snart är slut. cocosolja är skitbra men jag blir trorr utav den nu när det börjar bli kallt ute...
Lisa har berättat att när hon gick med Varg i magen så kunde hon känna hur huden sträcktes ut och det kändes som att huden skulle "spricka".... nu vet jag vad hon menar! igår kände jag hur magen töjde sig och den lilla grönsaken där inne sprattlade för att få mer plats.
visst att bristningar kommer med graviditen men jag hoppas att jag slipper. har faktiskt hört rätt många som klarat sig... bla min mamma :)

  
ida ringde nyss och skulle med på yogan. yeey!

Kommentarer
Postat av: Ida

Va faktiskt skönt att yoga idag =) Men nu efter jobb känner jag mej riktigt kass igen =(

Min syrra fick inte en ända bristning o. hon smörjde sej med vanlig olivolja, funkar jätte bra mot torr hud oxå =)

KRAM

2009-10-22 @ 20:58:08
URL: http://minlillagroda.wordpress.com
Postat av: Tova

Usch då, jag har också haft några såna där skitdagar på sistone :/ man är ju lite extra känslig nu också, jag tar verkligen åt mig allt vad folk säger... haha.

Hehe, jag har också nyss vant mig vid att betrakta mig själv som "gravid" typ. Men nu är det bara att inse att slutspurten närmar sig! :D Och på ett sätt njuta av allt detta, man är ju inte gravid så jätteofta här i livet liksom ;)

kramar

2009-10-22 @ 22:15:17
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Tova

Usch då, jag har också haft några såna där skitdagar på sistone :/ man är ju lite extra känslig nu också, jag tar verkligen åt mig allt vad folk säger... haha.

Hehe, jag har också nyss vant mig vid att betrakta mig själv som "gravid" typ. Men nu är det bara att inse att slutspurten närmar sig! :D Och på ett sätt njuta av allt detta, man är ju inte gravid så jätteofta här i livet liksom ;)

kramar

2009-10-22 @ 22:17:06
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0