fredag .

så skönt! serveringen är avklarad och jag klarade det hur bra som helst! blev bara ett sex timmars pass men ändå, sjukt nöjd med mig själv att jag fortfarande kan. klar att det känns när man böjer sig ner osv men dagens insatts gjordes med ett leende.
servera och träffa gäster är verkligen min grej. jag älskar det. man går in i nån slags roll där man är den supertrevliga hjälpsamma tjejen med maten och vinflaskan. vem kan inte älska en?!

calle och niclas spelar fifa.... plexus ligger i sängen hos mig och myser
      

nu ska vi äta pizza och mysa i soffan, väääldigt sen middag men så blir det ibland. 
så himla mysigt nu när niclas är hemma igen.... det är ingen hållbar situation att han jobbar på båten. varken för honom eller för mig.

hoppas ni har en lika fin fredag som jag!


Kommentarer
Postat av: Ida

Skönt att det gick så bra =)

Å lilla plexus är ju bara föör söt! Man skulle kunna äta upp honom! Hoppas ni får en mysig lördag tillsammans!

KRAM

2009-10-17 @ 07:30:26
URL: http://minlillagroda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0