kravlös vänskap

.....................när den är som bäst!
Aske är hemma från Värnamo och hälsar på så det blev middag på Green Mango. Sen en sväng till åkarp med allsång i bilen. alltid lika trevligt.
Moa och jag kom fram till att vänskapen mellan henne, mig och Aske är kravlös och underbar. Inga krusiduller inga om och men utan bara god mat, häng och prat om allt och ingenting.
skönt mitt upp i all stress överallt. både jag och niclas är så himla trötta. och det finns ingen tid att vila. speciellt inte för honom. fullt upp varje dag.

föräldrarträffen va under min förväntan... blev faktiskt riktigt besviken. va ingen där som jag kände att jag kunde relatera till. alla va 30+++ med hus och bodde i svennebanan förorten.
vet inte heller om man kan hitta nån annan... för det känns inte som det är värt det att missa massa timmar på jobbet för att sitta där. och jag kände inte heller att jag fick någon bra kontakt med barnmorskan som ledde träffen heller.
verkligen synd.

  
sushi häng med moa och aske i somras.

http://www.flickr.com/photos/keasflips/sets
enjoy askes bilder...! nattinatti

Kommentarer
Postat av: unique

Fy va tråkigt! I alla fall när han e borta. Ska han fortsätta jobba så nu när bebis kommer?



Tråkigt med föräldraträffen. Kanske kan hitta en mammagrupp på familjeliv.se

2009-10-28 @ 09:19:35
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Tova

Hehe, ska snart också på första föräldraträffen. kan tänka mig att det blir samma för mig; lär nog vara den yngsta där. Alla gravida i detta område tycks vara stadgade 30-plussare ;)

Men spännande ska det bli, hoppas inte alltför pinsamt med massa andningsövingar och sånt.. hehe!

2009-10-28 @ 11:38:29
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: lina

haha jaa !

2009-10-28 @ 12:24:55
URL: http://broberglina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va trist med föräldraträffen =( Vad var det som inte var bra?

Här är det bara bra. Har njutit av ledighet, långa skogspromenader o. mys med familjen =) Imårrån åker vi hemåt. Längtar! Kramar

2009-10-28 @ 18:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0