lördag .

vaknade sex imorse och då vaknade såklart den lilla i magen oxå... men lyckades faktiskt somna om och sova till 11!! hur skönt som helst. fast att man inte är helt utvilad så känns det skönt att få några timmars extra sömn.
varit ute på lite äventyr med plexus och träffat en ny kompis till honom. man blir så lycklig när han leker fint med andra hundar och man ser hur mycket han trivs. han måste vara världens gladaste hund. nu ligger han helt utslagen i soffan och myser med duntäcket. min fina lilla bäbis.
ikväll ska vi till Gry och Jimmy som firar ett år...tiden har gått snabbt fast att det känns som att de varit tillsammans mycket längre. det är bara ett årsen vi satt här och festade och de föll för varandra. jag bodde fortfarande i kollektivet på värnhem. jag och gry jobbade på hemska resturangen på svågertorp. levde för en dags ledighet i veckan och oftast blev man inringd även den dagen. shit va det har hänt en massa sen dess.
hoppas jag lyckas hålla mig pigg lite längre än till nio ikväll. annars får väl niclas stanna och jag gå hem.
nu ska jag testa min nya hårinpackning med min nya hårhandduk som Fina Lina köpt till mig :)
ciao

Kommentarer
Postat av: lina

ahh okej :P ne men det blir ju aldrig exaakt samma färg på bild heller.. som sagt; ena dagen ser jag ju fan ut som pippi långstrump och andra pamela andersson.. typ sådär? HAHAHAHAAHAHAH

2009-10-24 @ 17:17:42
URL: http://broberglina.blogg.se/
Postat av: Ida

Hoppas ni får det trevlig ikväll snäckan!

Vi hörs imårrån! Kramkram

2009-10-24 @ 19:03:08
URL: http://minlillagroda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0