ORÄTTVIST

jag kan inte sluta tänka en sak. niclas jobbar på båten i två veckor, när han kommer hem så har han två veckor på sig att träffa alla som ska träffas, sköta allt som ska skötas, träffa sin gamla farmor som är sängliggande, jobba med vemma, göra hemsidor OCH plugga på distans. detta ska han alltså hinna med på två veckor.
människor som inte själv levt ett liv där man är borta från sin vardag och liv hälften utav tiden kan ALDRIG förstå hur det är.
så de som tror att han inte "hitta på saker" har helt fel, testa att leva hans liv en månad och så kanske ni hade förstått.
ni som är vana att ha er vardag varje dag, komma hem till sin älskling varje kväll och tar sånt för givet är väldigt lyckligt lottade.
min älskling jobbar väldigt hårt för att få ihop allt och vara tillräcklig för alla.
och ju längre tiden går i graviditeten ju mer hjälp behöver jag. jag försöker göra det mesta men ibland tar det stopp och kroppen säger ifrån.
blir så arg när jag tänker på hur hårt han jobbar och kämpar.

är hos mamma och pappa och hälsar på... ätit middag och visat magen :) fick små söta pumpor utav mamma oxå... hösten är verkligen här.
och hämtade ut mina nya uggs som både jag och syster beställt. världens skönaste skor!!!!!
fick massa uträttat idag med moa på stan. hittade ett par mamma kostymbyxor som jag kan ha när jag ska jobba på fredag och lite annat nödvändigt.
hoppas verkligen känningarna i magen går över tills på fredag när det blir full rulle.

nu ska jag åka bort till lina och kolla på film och mysa :)


Kommentarer
Postat av: Sjärtstino

("Alla") = jag hihi. vet att du har världens gulligaste pokvänn som gör ALLT för dig och alla andra :) Du får hälsa alla mamma, pappa, mini, lina osv =) puss på dig

2009-10-11 @ 04:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0