trött torsdag

så skönt att ha jobbat klart för veckan!
imorn börjar jag och ida yoga för gravida.... lämpligt nog så är min tremänning och hans flickvän oxå gravida.... dom ska få en liten flicka :) två veckor efter oss är de beräknade.
jag tycker det är hur underbart som helst! nu har man någon att dela detta med, gå på yoga, kolla dagis osv med. någon som går igenom samma sak.
nu låter det som att jag inte har någon pappa till mitt barn menhan är ju på båten två veckor i streck och då är det skönt att ha någon annan att prata ut med som förstår.
hur som helst så är det lite nervöst inför imorn.... hoppas inte alla gravida är i tipp topp form och kan röra sig hur bra som helst så man slipper känna sig som en klump.
tur att jag har mina smarta-övermysiga-mys-yogabyxor-för gravida!

världens skönaste ljusrosa gravidbyxor från Sobea med bruna breda muddar, sitter hur bra som helst över magen :)

nu har jag och älskling bestämmt oss för att ta tag i våra flyttplaner och faktiskt flytta! detta är världens bästa lägenhet och jag trivdes från första sekunden. bästa föreningen med bästa tvättstugan, bastu, minigym och barnvagnsförråd. men vi får inte plats! och det blir ännu mindre plats när bebisen kommer. och vi båda längtar efter balkong. men vi vill inte heller flytta från området. håller tummarna att grannen under oss som snart oxå ska få bebis ska flytta men man vet ju aldrig hur lång tid det tar... så vi har börjat se oss om efter andra alternativ.
så imorn ska jag dra med gry och kolla på en rosa fatboy! dom är helt underbara och jag kan verkligen se mig själv ligga där och mysa med bebisen och amma :)
i denna lägenheten blir det trångt men med ett till rum så ska den få plats!



fast utan den fula tjejen då;)

ringa mamma lite och sen blir det halv åtta hos mig....


Kommentarer
Postat av: lina

wiiiiee ! vad roligt thessie :D:D

2009-10-08 @ 22:27:09
URL: http://broberglina.blogg.se/
Postat av: Ärstin

Tessma dah bloggdrottning hihi=)



Kikade du på gynning idag lr? hahaha



Puss på dig

2009-10-08 @ 23:25:12
Postat av: Ida

Å va kul =) Yogan gick ju bra, tyckte d va riktigt skönt!

Hoppas ni får en fin helg!

Kram

2009-10-09 @ 11:24:02
URL: http://minlillagroda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0