vinterdäck

... jepp vinterdäcken åkte på igår... lika bra för man vet ju aldrig när det smäller till och blir kallt.
tiden går så fort... hänt massor på ett år, både bra och dåliga saker. men oavsett så har det fört mig hit där jag är idag så man får tänka på det positiva.
jag har lärt mig att tänka på ett annat sätt, göra något åt min situation och inte vänta på att någon annan ska göra det åt mig.

när vi äntligen hittat en lägenhet som vi båda blev förälskade i så kommer grannen upp och säger att de äntligen bestämt sig för att flytta. deras bebis är beräknad att komma på lördag och de vill flytta till hus.
jag är inte riktigt där än att jag är beredd att flytta från stan. man har alla vänner här och det är viktigt när bebisen kommer, att känna att man har stöd.
det vi ville från början va att bo kvar i detta huset och nu när vi kanske kan det så vet vi inte om vi vill... men det blir bättre ekonomiskt att flytta ner en trappa... den andra lägenheten kommer stiga i pris vid budgivning så det bara skriker om det... sovrummet ligger en trappa ner och det är nivåskillnad mellan köket och vardagsrummet. helt underbar är den.
vi får se... ska ner till grannen imorn och höra vad de tänkt sig för sin och prata lite.

är himla trött nu... sista jobbdagen imorn för denna veckan sen ska jag vila massa. börjar kännas att magen blir tyngre och energin går ur en fortare.
nu blir det hell´s kitchen i sängen och lite glass :)

nattinatti


Kommentarer
Postat av: Ida

Å va skönt att tobbe kan åka med dej imårrån =P Är sjuk o. hade helt ställt in mej på att köra. Skönt med lite sovmårrån.

Hoppas dagen går bra imårrån! På torsdag yogar vi igen. Yei =)

Kram o. gonatt

2009-10-20 @ 23:08:34
URL: http://minlillagroda.wordpress.com
Postat av: Anonym

har dom bara bestämt sig för att flytta eller blir det äntligen av? förstår om du hitta något nice att det känns lockande men tappa bara inte den där nere! får väl ta o ringa dig för en uppdatering i flyttandet, håller tummarna på att ni ska få nåt innan bebben så ni kan få plats. annars kan nykomlingen sova på min soffa ;) vad säger du om att låta niclas o kaveh trängas i er lilla lägenhet så kan du o jag o bebisen bo här som den happy family vi är. nu blev detta en roman, men jag har pluggat så mycket att huvudet snurrar nu så jag ska nog ta o sova. saknar dig o magen, vi får ses snart! snart komemr ju aske också, äta något gott får vi ju göra. har inte så mkt råd med mat just nu men kaka kan man alltid :P som sagt, sova, godnatt, puss

2009-10-21 @ 00:59:06
Postat av: lina

nej självklart inte. . men det var ju bra att du kunde åka hem ju . . ska nog in till stan sen idag och hämta min jacka :D jag kan plinga dej efter min morgoncermoni och se vad du har för planer så kan jag lämna din handuk haha . . vart ju i ystad och tomelilla sist så det blev ju inte av =/



pusspuss

2009-10-21 @ 10:54:13
URL: http://broberglina.blogg.se/
Postat av: natasha

jag fick ta spruta för min blodgrupp är RH negativ så dem vill ha koll så mitt blod inte skapar antikroppar mot barnets :) så då tog dem det samtidigt som jag fick göra det testet! så du slipper ta spruta hihi.

2009-10-21 @ 11:03:26
URL: http://natashalarsson.blogg.se/
Postat av: lina

ahaa okej .. men hörru, nu hänger jag inte med. . din syster har ju vuxit upp värsta , vart går hon i skolan nu? :S:S:S

2009-10-21 @ 11:10:34
URL: http://broberglina.blogg.se/
Postat av: natasha

ja ett stick i fingret är ju ingenting jämfört med den sprutan, hatar också sprutor :(. hon fick sticka mig två gånger för det kom inget blod när hon stack första gången.

2009-10-21 @ 11:12:47
URL: http://natashalarsson.blogg.se/
Postat av: lina

hahahahaha ja, helt sjukt asså..!!

men jag plingar sen ändå så ser vi !!

pusspuss

2009-10-21 @ 11:27:06
URL: http://broberglina.blogg.se/
Postat av: natasha

nej jag har inte haft några problem alls förrens nu när jag är gravid, dem kollar mig extra noga. ska få ta spruta igen nästa gång. så får hoppas allt är okej och att det inte skapar några problem. lite läskigt.

2009-10-21 @ 11:36:49
URL: http://natashalarsson.blogg.se/
Postat av: natasha

jag vet inte riktigt, dem säger det är inte så mycket som kan hända när man väntar sitt första barn utan det är fler risker med andra barnet. att det kan bli sjukt eller skadat, missfall osv.

2009-10-21 @ 13:36:30
URL: http://natashalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0