YOGA och mys

idag har vi gjort vårt första pass med yoga... :) gick hur bra som helst fast att jag hade känningar i ena sidan utav magen imorse. det va rätt jobbigt och man kände att man hade ansträngt musklerna. men jag tror att det är bra att man kommer igång. och vi får lära oss träna upp bäckenet vilket är superviktigt både innan och efter förlossning.
men shit vad den lilla rörde runt i magen... kanske hade egna yogaövingar där inne ;)
lyckat yogapass, verkligen skönt att få sträcka ut på leder, muskler och allt vad som finns i kroppen.

efter detta åkte jag hem till lisa och varg. va så länge sen jag träffade lillkillen nu. han är inte så liten längre... fyller 4 år i november... tiden bara springer iväg!!
vi åkte till ikea för att hämta upp moster gry som hade haft idrottsdag där ute haha stackarn, brännboll såhär års?!
lisa köpte ny vagn igår till varg... så fiiin! och då fick jag reda på att sittvagnar till lite äldre barn är inte så dyrt, 1500 kr betalde dom för sin och den va skitsnygg! och givetvis bra oxå.
den duo vagnen jag vill ha kostar 8000... hmm lalalala... eller 5500...
emmaljunga eller kronan.... står och väger. får se vilken det blir. niclas får vara med och betämma när han kommer hem!
skönt att hänga lite med lisa och varg... han har verkligen blivit stor. och så duktig!! världens mysigaste!
och världens mysigaste mamma har han oxå.... som vet och kan allt! minsta lilla fundering om bebisen så ringer man henne och hon har alltid ett positivt svar på hur man ska lösa det.
sen köpte vi min rosa fatboy! helt underbar är den. så när niclas komme hem från båten så ligger det en STOR rosa säck i vardagsrummet hihi. men han sa ja.... så nu får han skylla sig själv :)

nu ska jag gå till ica och lämna in en avi och se vad det är för paket som har kommit till mig :)

ha en supermysig fredag alla!

          
    26+4 veckor                :)                   jag & Varg                  lisa

    
     rosa fatboy       saknar älskling :(

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Mamma till lilla Neville

Det är ju bara o hoppas att det ser bra ut efter, jag hade små innan men det var det jag trivdes med, och önskar att jag kunde "ha kvar" dom, men det är ju troligen inte möjligt, och precis som du säger är det mer "komplicerat" med bröstlyft, så jag kommer köra på inlägg, men man behöver ju inte överdriva storleken heller :)



Jag kommer troligen stanna vid ett barn, så om det bli förstoring blir det ganska tidigt efter amningen.



Grattis till bebis i magen förresten :) Jättefin mage har du!:)

2009-10-09 @ 21:57:04
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: lina

vad fin maaage gumman !! :D

jo du . . vi ses väl sen idag? :D

2009-10-10 @ 16:04:31
URL: http://broberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0