en månad .

igår blev vår lilla my en månad och jag kan inte fatta att tiden går så snabbt. vill bara stanna klockan och alltid ha en så här liten bebis i min famn. fast ser oxå fram emot att se henne växa och utvecklas.
idag har jag och my varit på lååång promenad med ida och lilla tuva. va verkligen skönt att röra på sig och timmarna bara flög iväg när vi gick där och pratade. jagär verkligen glad att jag haft ida under graviditeten att kräka ur sig alla jobbigheter till och nu när my växer upp så har hon en kompis :) vi satte dom brevid varandra för några veckor sen och filmade och då pussade lilla my på tuva. dom är verkligen så himla fina.
längtar tills det är sommar och vi kan sitta med dom i parken och se dom leka tillsammans :)
nu börjar allt lägga sig med flytt och folk som ska hälsa på osv. skönt. det har faktiskt varit för mycket känner jag. på måndag flyr jag malmö hem till mina föräldrar några dagar. niclas åker ut med båten på tisdag. fy fan va det kommer vara ensamt. men samtidigt så har han fått vara med hela första månaden och vara hemma med oss och det är uppskattat.
hoppas att kunna få ett deltidsjobb så niclas kan vara pappaledig på halvtid så han bara är borta en vecka i månaden. hade varit så skönt.
har blivit dåligt med uppdatering här... har varit så mycket med flytt osv att det helt enkelt inte funnits tid. idag kände jag för att skriva får se nästa gång det finns tid och lust :)
super kul att se alla andra bloggare som fått sina bebisar nu. och skönt att se att det gått bra för alla. och ett speciellt BIG UP till tova http://www.metrobloggen.se som förlöste sin son själv på badrumsgolvet!

Kommentarer
Postat av: Linda & Mamma till lille Leon !

Jaaa vilken känsla nu när dom är ute :-) Mysigt med bebis trots alla skrik, min son har kolik beteende med så jobbigt ibland men det finaste som finns ändå !

Haha jag kolla efter dig på BB men såg att du legat på speciall avd. :)

Hoppas allt är bra me dej och lill flickan:) Kraam

2010-02-14 @ 14:00:41
URL: http://liindatherese.blogg.se/
Postat av: Tina S

Hur är det att bo på det nya stället då? =)

Kul att höra från dig, trodde du lagt ner bloggen=)

Varit en svår tid? eller är det lättare än man tror? :P

Min är beräknad den 20.. så jag går och väntar, ingen slemmis har släppt, inte förvärkar.. så kommer gå gravid i 9 månader till känns det som =(

Hoppas allt är super med dig :D Och att man kanske kan få se hur den lille ser ut? :D

Kram kram!!!

2010-02-14 @ 22:10:13
URL: http://onodiginfo.blogg.se/
Postat av: Tova

Ahh tack så mycket ;) ja det där kommer man nog inte glömma i första taget... haha. Får ju fortfarande lite läskiga flashbacks då jag tänker tillbaka, men huvudsaken är ju att allt slutade så bra och vi ÄNTLIGEN har våra små hos oss, som du säger :)

Hoppas allt funkar bra för er! Och att ni får sova något, haha! (Själv har man ju en glupsk liten kille som vill ammas konstant och redan gått upp över 1 kilo :P)

Kramar

2010-02-15 @ 22:28:27
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0