äntligen !

är calle och plexus hemma!!!! mysigt att ha dom här igen... tillökning har skett, calles flickväns hund är numera en i gänget men hon sover mest. fin men gammal.
ska verkligen bli spännande att se hur plexus reagerar när bebisen kommer.

idag har vi gjort ny gipsavgjutning utav magen när jag står upp. magen blev betydligt större än när jag låg ner. gjorde ännu ondare denna gången när gipset skulle släppa. aj aj.
kan rekommendera att köpa gipsrullar på apoteket istället för pandurohobby... de är bredare och kostar hälften. två paket var lagom tyckte jag.

undra vart vi ska äta ikväll? jag är inte sugen på thaimat. vi får väl se vad det blir.
plexus nybadad :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Mami till Neville

Haha ja, exakt!



Ja, jag förstår dig fullt ut. Jag var också vätskefylld och dan, jag kan fortfarande klämma på mina fötter och känna "fyfan vad skönt att inte vara svullen" likadant att kissa, så skönt att slippa när det trycker på jämt!

Du är snart där du med!! :)

Önskar dig lycka till med allt!

Kram

2010-01-08 @ 19:52:42
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: Linda

Usch ja, låter som vi mår lika :) Håller tummarna för att din bebis också kommer i helgen :) Som sagt kanske BB - time för oss båda snart :) Kraam

2010-01-08 @ 20:28:09
URL: http://liindatherese.blogg.se/
Postat av: Tova

Ja precis, det är väl bara att vänta och se. Helt enkelt. :P men dagarna bara flyter ihop nu känner jag, är så rastlös men kan inte koncentrera mig på nånting... haha.

Jag gissar dock att du får före mig, som den sanna pessimist jag är ;) vecka 40 för mig också imorgon, woho! och visst blir man lite glad när man tänker att det är denna vecka man väntat på heela långa graviditeten ;)

2010-01-08 @ 21:14:10
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Sandra

Tack för tipset! Jag ska åka och handla massa frukt och så imorgon också, så jag får i mig mellanmål. Då kanske jag slipper bli vrålhungrig mellan målen. Men men, kroppen har kanske inte riktigt återhämtat sig heller så jag går inte ut stenhårt. Vill jag ha en ätardag då och då så kommer jag ta det. Men kanske inte varje dag som det varit innan =)

Hoppas du haft en fin fredagkväll!

2010-01-08 @ 23:21:25
URL: http://tassandra80.bloggplatsen.se
Postat av: Tina S

=) Hoppas den kommer snart för er! :D



Jao lr ja, varit på en föräldraträff bara, och på tisdag är det förlossningen vi ska in till och lyssna lite på! Även trygga hansa skulle komma hem hit :O

Fast tror jag ska avboka det, både jag o D har folksam så den lille får nog hamna där med =)



Jag vet inte alls vad jag ska ha för smärtgrejs, jag vet bara att jag ska föröska ha så lite som möjlig.. men som sagt, jag tål inte smärta så kan bli intressant :P

2010-01-09 @ 11:43:55
URL: http://onodiginfo.blogg.se/
Postat av: Linda

Hum, just nu ser det dött ut här, men är mega förkyld så kanske lika bra det, fast man vet ju aldrig om det drar igång snart :) Lär ju känna igen dig efter dina foton så hamnar jag i Lund så hejar jag om jag ser dej :D

Annars får du lycka till och jag hoppas allt går jättebra för er :) Kraam

2010-01-09 @ 15:10:30
URL: http://liindatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0