nytt år - fritt fram !

nu är det fritt fram för bebisen att titta ut i världen när den vill! inte för att jag tror att den kommer komma innan bf men man kan ju alltid hoppas då benen och fötterna svullnar mer och mer för varje dag och det gör faktiskt riktigt ont.

nyårskvällen som firades hos lisa, kay och varg med vänner var riktigt trevlig med god mat! lugnt och skönt.
varg summerade det gångna året på detta sättet "jag har blivit fyra år och du har blivit tjock" hehe.
vi låg i sängen en stund och kollade på film och pratade om när bebisen skulle komma. vilken dag, om det skulle bli en pojke eller flicka, vad varg ska lära den. alltid lika spännande att höra hans tankar kring det kommande barnet.
strax efter vi kollat på raketerna åkte vi till trelleborg för att sova. mest för att niclas skulle slippa gå upp så tidigt på nyårsdagen för att åka iväg och jobba. så vi sov på båten så han bara kunde gå upp och ner en trappa.
jag kunde inte sova för jag hade sammandragningar i princip hela natten (som fortfarande inte gör ont men jag låg och hoppades på att något skulle hända vilket det såklart inte gjorde.)
så jag sov halva dagen när niclas jobbade sen fick jag frukost och färskpressad apelsinjuice. perfekt start på dagen.
efter ngra liggedagar i trelleborg så avgr nu båten så vi får hoppas att inget sätter igång nu när vi är mitt ute på havet snart. men det tycker man väl att det inte borde... har ju inte kännt nånting. men konstigare saker har ju faktiskt hänt :P
men det är bra för mig här, finns inte så mycket annat att göra mer än vila och vila :)

     

hehe jag har gått om muskeldockan och väger 1,6 kg mer än honom!

 
kopparbergs alkoholfria cider :)   



  
jag hade med mig hummer till nyårsdagen till niclas. väldigt uppskattat :)

Kommentarer
Postat av: Tina S

Mysiga kort du har :D Söt du är :D

Aa får kolla upp det på panduro då, kanske dags att börja göra det här snart! Tror jag vet ett sätt att skynda ut den, den tycker inte om när jag sjunger, jädra liv i magen ibland :P haha



Tyskland?.. Antar du åker med pojken din i båten då :P



Ha en trevlig helg med dig :D Kram kram

2010-01-02 @ 17:50:39
URL: http://onodiginfo.blogg.se/
Postat av: Moa

Va fin du var på nyår hjärtat. jag är i malmö nu, men gissar att det är inte du. vi får höras när vi båda är i samma stad igen. nu sitter jag ju bara o väntar på din jekla bebis ju. hehe. god fortsättning!

2010-01-02 @ 20:48:19
Postat av: Tina S

Här tycker jag väl om att fota så.. doch har jag ingen kamera till det :P David tycker inte om det.. Plus att han suger riktigt på det! hehe :P

Jag kan inte fota jag heller, men det är kul.. ibland.. :P haha..

Ja magbilder vill vi se!! Åhh snart är det dags för er! Fast jag tror du kommer gå över tiden en vecka :P

2010-01-03 @ 20:41:03
URL: http://onodiginfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0