föräldraträff .

i fredags va jag och my på återträff med de andra föräldrarna som jag och niclas gick med på mvc under graviditeten... nu har alla fått sina småttingar och några fler har tillkommit i gruppen.
niclas va på båten så han kunde tyvärr inte följa med... men nästa träff är han hemma :)
vi började träffen med en halvtimmes babymassage vilket va jättemysigt. my älskade det... :)
sen va det mest snack om allt och ingenting. jag missade förra träffen så jag missade allas förlossningshistorier och det är det mest spännande utav allt och lyssna på tycker jag... hur de upplevde det, vilken bedöving osv. jag verkar varit tuff för jag klarade det utan medecinsk. jag menar det gjorde ju ont som in i helvete men jag jag klarade det och det va det jag ville. givetvis hade jag lustgas och det är medecinsk bedövningn men inget annat.
en förlossningshistoria kommer snart.... ehh lite sent. men har inte funnits tid och ork till att sammanställa alla tankar, känslor och upplevelser som va dessa dagar för det va så jävla stort. det största jag varit med om.
hur som helst, skitkul med mamma pappa barn träff!

inte lika kul att jag ska på återbesök på torsdag... vet att hon kommer baklaga sig över att jag fuskat med knipövningarna...

imorn kommer niclas hem och då åker vi hem igen... borta bra men hemma bäst. är skönt att komma från storstaden och ha lugn och ro men jag verkligen älskar mitt nya hem.
imorn ska även jag och ida till frisören.... tuva ska följa med och my får vara hos mamma så är det bara en liten buse att hålla reda på.
har inte träffat tuva och ida sen dom, tobbe och hundarna va hemma hos oss på middag... jag drack två cider och ida en öl och lite vin och jävlar va gott det va :) men det va ett par veckor sen nu.
denna veckan kommer även möllan/park häng införas. en gång i veckan träffas vi, alla som vill och är välkomna, och dricker öl/cider/kaffe/läsk/saft vad som helst. när vädret tillåter alltså. men jag måste bli bättre på att hinna träffa alla. finns så många som jag saknar men tiden räcker inte till. sprang på en gamal vän som jag faktiskt saknar och får ut något utav att träffa och honom har jag bara träffat en gång sen jag blev gravid!!!

nu vaknade my...drog snutte över huvudet och bökar lite. dags för frukost nr två för henne och nr ett för mig.


nya familjemedlemmen
min syster har tagit sig ann en hemlös hund som tror att han är en varg..
ylar som en varg och ståtlig som en varg! han brukar gå och lägga sig vid mys fötter när hon ligger vid babygymmet :)


Kommentarer
Postat av: natasha

lycka till med allt, roligt att du är tillbaka igen hihi :) puss

2010-04-03 @ 17:55:08
URL: http://natashalarsson.blogg.se/
Postat av: Tova

Visst är det kul att se andra bäbisar på föräldragruppen! :)



tänkte meddela att jag har en ny blogg också, min gamla metroblogg strulade jämt. :(

Kram och hoppas ni har det fint!

2010-04-16 @ 23:35:13
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0