ja ja jag veeet .

jag vet att jag är kass på att uppdatera. men det finns så mycket mer än datorn. sitter hellre och myser med my och niclas än med datorn.
men eftersom mina fina uppe i dalarna får dålig uppdatering så ska jag försöka bli bättre på att skriva när det händer nya saker med my. jag lovar inget men jag ska försöka :)

förra veckan va det bvc besök, två månaders kontrollen. då stannade vikten på 5370 g och hon va 59 cm lång. det går framåt! denna veckan har vi tvättat storlek 62 och börjat inse att hon aldrig mer kommer få på sig storlek 50. fan fan fan! mamma mormor, (min mamma, mys mormor) köpte en så söt name it jacka till henne som hon knappt hann använda för hon växte ur den. tacka vet jag tradera!!!
annars va allt bra, hon är så stark i nacken och hon skrattade under hela besöket :)
hon har även börjat (för några veckor sen) sätta i armbågarna och försöker ta sig upp. kommer ju inte speciellt lång men fan va hon kämpar!
nästa gång det är bvc är det spruta i benen som gäller.... aj aj. tur att niclas är hemma!

i helgen av vi i växjö och bodde på superfint hotell, badade bubbelpool, åt på finfina resturangen och shoppade.
bästa helgen på länge, my fick bada bubbel för första gången och det va uppskattat, niclas fick avnjuta finfina maten med finfina vinet till (han har ett stort intresse för gourmetmat) och jag fick shoppa, nya tighs och eftersom vågen visar sakta men säkert neråt så kom jag i xs, vilket jag aldrig trodde skulle hända igen :)
inhandlade även en skötväska... eller ja en adidas som ska användas som skötväska. och givetvis massa nya kläder till my. svårt att hålla sig :S

nu är vi i svedala och är häst ehh jag mena hundvakt. min syster har skaffat en stor siberian husky som inte kan vara själv under dagarna när hon är i skolan och mamma och pappa är borta på mini semester så då tog vi vårt pick och pack och lämnade malmö. skönt som fan faktiskt. så nu är vi fina familjen med vovve och barnvagn när vi är ute och går.

ska ta och väcka niclas som är en sömntuta och se om vi ska ta en promenad :)


Kommentarer
Postat av: Linda & Mamma till lille Leon !

Har skickat lösen till din mail!

Awe så stor hon börjar bli, Leon var också på sin 2 månaderskontroll förra veckan och han vägde precis 6kg hahah, han har gått upp fort :)

Hur funkar allt annars för dig och lillan ? Kraam

2010-03-24 @ 12:22:35
URL: http://liindatherese.blogg.se/
Postat av: Ajdins mamma

Mysig bild :)

2010-03-24 @ 13:31:21
URL: http://chicmommy.blogg.se/
Postat av: tina

Hej.. det är inte så bra här..

jag har åkt på bröstinfektion.. så går på antibiotika, och tar även piller så jag ska sluta producera bröstmjölk, så ska sluta amma, har varit för mkt besvär, så har jävulst ont just nu! Sen har Kenny kolik, så barnläkaren skrev recept på ersättning utan mjölk, jobbigt bara att ge han det för han vill sova hela tiden när han ska äta det.. Så man måste väcka han hela tiden! och jag har feber och ledsen lite fram o tillbak aför det med amingen.. så jaa.. du kan nog förstå.. har varit ett rent helvete kan man säga denna tiden han har kommit till världen.. allt drabbar mig.. men det kan ju bara bli bättre nu kan vi hoppas! Tina Stanzl ehter jag på facebook=)

2010-03-24 @ 17:55:51
URL: http://onodiginfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0